Verified Review icon check navigate-up navigate-left navigate-right expand mail svg-lightning svg-24hr svg-house svg-sleeps svg-bedrooms svg-bathrooms svg-stay svg-toilet calendar svg-report-flag pet-dog svg-multiunit Default Owner Icon heart-filled Family icon
Réservez en ligne ou téléphonez au service d'aide à la réservation Abritel au 0805 37 24 53
Réservez en ligne ou téléphonez au service d'aide à la réservation Abritel au 0805 37 24 53

Casa Lila Maison de vacances

Couchages10
Chambres 3
Salle de bain2
Type de Location Maison
Durée min. 1 - 4 Nuitées

Description

À propos de la location

Belle maison de plage avec piscine privée, WIFI GRATUIT, télévision par câble, entièrement meublé, 3 chambres, 2 salles de bain, maison située à Honduras Shores Planation, une communauté fermée 24 heures, fermée, avec piscine privée, plage privée et club de plage. La maison est entièrement équipée. Les chambres sont climatisées.

Club de plage privé avec une plage privée, qui ne prend que 5 minutes à pied de Casa Lila.

Belles vues sur la montagne et l'océan


Gestionnaire
Joe L Cubas
Annonceur depuis 2015
Parle anglais, espagnol
Délai de réponse :
dans l'heure
Taux de réponse :
100%
Dernière mise à jour du calendrier :
17 avril, 2018

Équipements

Equipements de la location maison San Juan

Type de propriété:
  • Maison
Repas:
  • Repas non proposé
Service ménagers:
  • Ménage Inclus
Règlement intérieur:
  • Check-in: 15:00
  • /
  • Check-out: 12:00
  • Occupants maximums: 10
  • Adapté aux enfants
  • Soirées/évènements non autorisés
  • Non fumeur seulement
Thème:
  • Aventure
  • Calme et Repos
  • En famille
  • Romantique
Autres:
  • Climatisation
  • Sèche-cheveux
  • Accès internet
  • Salon
  • Parking
  • Téléphone
  • Serviettes de bain
  • Connexion Wi-Fi gratuite
Cuisine:
  • Cuisine
  • Four micro-ondes
  • Four
  • Réfrigérateur
  • Plaque de cuisson
  • Grille-pain
Salle à manger:
  • Chaise haute bébé
  • Salle à manger
  • Coin repas
  • 10 places assises
Salle(s) de bain:
  • 2 Salles de bain
Chambre(s):
  • 3 Chambres, pour 10 personnes
  • - 2 Grand lit double
    - 2 Grand lit double
    - 1 Grand lit double
Equipements de loisirs:
  • Cable/Satellite
  • Téléviseur
A l'extérieur:
  • Balcon
  • Terrasse
  • Jardin
Divers:
  • pas d’accès handicapé
Piscine / Spa:
  • Piscine commune
  • Piscine privée
Attractions Touristiques:
  • Baie
  • Jardin botanique
  • Forêts
  • Jardin d'enfant
  • Mare
  • Récifs
  • Restaurants
Loisirs:
  • Pêche à pied
  • Observation des oiseaux
  • Eco-Tourisme
  • Equitation
  • horseshoes
  • Pédalos
  • photography
  • Balades en voiture
  • Marche à pied
Autres Services:
  • Distributeur de billets
  • Baby-sitter
  • Fitness Center
  • supérette
  • Hopital
  • Laverie automatique
  • Massage-Thérapiste
  • Services médicaux
Sports & Loisirs à proximité:
  • basketball court
  • Cyclisme
  • Pêche
  • Golf
  • Forfait Golf (Optionnel)
  • Jet-Ski
  • Voile
  • Plongée
  • Ski
  • Plongée avec tuba
  • Pêche cotière
  • Baignade
  • Ski nautique
  • Bouée tractée
  • Rafting en eau blanche

Appréciations

Les appréciations sont présentées par ordre chronologique, et soumises à une procédure de contrôle. En savoir plus

2,6/5 -
(5 appréciations)

0% Complete
40% Complete
0% Complete
40% Complete
20% Complete
Casa Lila Maison de vacances
note moyenne de 2.6 selon 5 les appréciations
4

Very nice place to stay away from the city.

  • 4 de 5

I highly recommended Casa Lila is a nice place to stay away and enjoy your self in a quiet area and close to the beach, the only problem is the acces, the city of Tela should work on the roads. It was a good choice to have some Sun and be with family 🤗🤗

  • Appréciation envoyée: 15 mars 2018
  • Date de séjour: mars 2018
  • Source: VRBO, La Famille HomeAway
Cette appréciation vous a-t-elle aidée ?
0 0
4

Nice house to stay with the hole family!

  • 4 de 5

Pool was great and the rooms beautiful, nice kitchen and livingroom. The kids really enjoy swimminig all day long...! If you want to get away from the noisy city this is your home away!

  • Appréciation envoyée: 7 oct. 2017
  • Date de séjour: octobre 2017
  • Source: HomeAway
Cette appréciation vous a-t-elle aidée ?
0 0
2

Nice house but the care taker was hard to get up with.

  • 2 de 5

I like the house but there were problems. We had no water Monday all day. We contacted the care taker and owner first thing in the morning. I called the care taker in the afternoon and he finally showed around 2:30. We lost water again the morning we left. We had no internet at all. No cable tv for the last two days. There was a total of one roll of paper for two bathrooms. Nothing extra. No paper towels in the kitchen. There were no trash bags. We had to make do with the bags we brought groceries in. The lights in the house would go dim to brite off and on. I just got a note from the owner three days later about the water. He says the hose outside was left on. The care taker as he left flipped the breaker on for the pump and left. The note appears to acuse us of leaving the hose on. The hose that was left on by him and ran the tank dry. If you are renting a place out you should have someone there when needed. We rented two houses for our trip. The other owner contacted us back about issues we had right away and took take of the problem. We run a children's home and this was our first ever family vacation. The kids had fun but it would have been nice if things went more smoothly.

  • Appréciation envoyée: 3 août 2017
  • Date de séjour: juillet 2017
  • Source: HomeAway
Cette appréciation vous a-t-elle aidée ?
1 0
2

Not Satisfied! Not worth the money!

  • 2 de 5

Pool water was green, we could never go in it! Air Conditioner in one of the rooms collapsed, and didn't work at all for the rest of the week. Had to drag mattresses onto other rooms, because of it. Shower tiles are old and dirty. Kitchenware is old, and not enough for 10 people. No A/C in common areas!!! Not worth the money!

  • Appréciation envoyée: 27 avr. 2017
  • Date de séjour: avril 2017
  • Source: HomeAway
Cette appréciation vous a-t-elle aidée ?
2 0
1

Poor bedding, Dirty property, lot of bugs Even in bed sheets!

  • 1 de 5

Since minute 1 of my arrival was dissapointing, Hector, the property caretaker wanted to turn off the pool pumps even though I call him and confirmed the time of my arrival. The House was Dirty, a lot of bugs ( Even in between the bed sheets), Some amenities were out of Service ( literally had signs Letting you know). Try to contact the owner, but he only was available at the end of the stay. If I coould cancelled the stay I would! I rented several properties through VRBO/Homeaway and this is by far the worst!

  • Appréciation envoyée: 31 janv. 2017
  • Date de séjour: janvier 2017
  • Source: VRBO, La Famille HomeAway
Réponse du propriétaire: I regret that you feel your stay wasn't to your standards. As per our conversion via phone, hotels all have an 11 check out. Our checkout time is standard for private home rentals and is listed on the website so clients can determine if it fits their needs or not, prior to booking. We always try to accommodate special requests if possible and have no problem extending checkout times if it is possible. Unfortunately, the house was rented for that day and an extension could not be accommodated. Housekeeping is included, maid service is not. Housekeeping includes pool, garden, and general cleanup of the house. Each guest is responsible for cleaning up after themselves and their guests. We appreciate your comments and will definitely address the linens and the out of service items. Regards, Casa Lila and family
Cette appréciation vous a-t-elle aidée ?
2 1

Localisation

Photos

Tarifs et Disponibilité

Contacter le gestionnaire

Informations supplémentaires sur les tarifs de location

Please treat home like your own.
-Smoking is NOT allowed inside the house.
-Please keep all liquids and beverages out of the pool.
-Turn air conditioners and lights off when not in use
-Please do not take bath towels to beach
-Respect our neighbors and keep noise down

Politique d'annulation de l'agence immobilière

  • Les réservations annulées au moins 30 jours avant le début du séjour pourront être remboursées à hauteur de 50%.
  • Les réservations annulées au moins 60 jours avant le début du séjour pourront être remboursées à hauteur de 100%.
  • Remboursement intégral des Frais de services pour les annulations bénéficiant d’un remboursement à hauteur de 100 %.
Disponible
Non disponible